BHPPY logo
BHPPY logo

Alle artikelen

Ik denk dat het defect aan mijn koffer onder de garantie valt. Wat moet ik nu doen?Bijgewerkt 2 years ago

Als je koffer defect raakt binnen de garantietermijn, dat kun je de garantie inroepen. Heel eenvoudig door de volgende stappen te volgen: 

  1. Vul hier het garantieformulier in. Bij dit formulier kun je meerdere foto’s uploaden en meesturen. Hoe meer en scherpe foto’s we ontvangen, hoe beter en sneller we kunnen beoordelen of het defect onder de garantie valt. 
  1. Na ontvangst van het garantieformulier krijg je van ons binnen 24 uur een reactie. Vaak kunnen we op basis van de meegestuurde foto’s goed beoordelen wat er aan de hand is en direct een oplossing aanbieden. Lukt dit niet, dan zullen we je vragen om je koffer aan ons op te sturen. Hiervoor ontvang je van ons een e-mail met daarin een gratis verzendlabel. In de e-mail staat ook hoe je de koffer het beste naar ons terug kunt sturen. 
  1. Na ontvangst van het product ontvang je binnen 24 uur uitsluitsel of het defect onder de garantie valt en zo ja, welke oplossing we je aanbieden. 

Voorwaarde voor het succesvol claimen van garantie is dat je ons wel een kopie van de aankoopfactuur kunt overleggen.




Is dit niet het antwoord op je vraag? 
Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder. 

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee