BHPPY logo
BHPPY logo

Alle artikelen

Garantie

Ik denk dat het defect aan mijn koffer onder de garantie valt. Wat moet ik nu doen?

Als je koffer defect raakt binnen de garantietermijn, dat kun je de garantie inroepen. Heel eenvoudig door de volgende stappen te volgen:. Voorwaarde voor het succesvol claimen van garantie is dat je ons wel een kopie van de aankoopfactuur kunt overl

Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Wat valt er allemaal onder de garantie?

Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Wat valt er niet onder de garantie?

Onze garantie gaat ver, maar is niet onvoorwaardelijk. De garantie geldt niet wanneer het product is beschadigd door impact van buitenaf (een ongeval, een val, ruwe behandeling), door normale slijtage, verkeerd of onredelijk gebruik, verwaarlozing, b

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Als je een account bij ons hebt aangemaakt, staat je factuur ook altijd bij je bestelgeschiedenis. Handig, toch?. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan help

Ik heb het product niet bij jullie gekocht. Kan ik dan wel de garantie inroepen?

Ja, maar helaas niet bij ons. Dit zul je dan bij de verkoper van het product moeten doen, dus de (web)winkel waar je het hebt gekocht. Met hen je namelijk een koopovereenkomst gesloten. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons o

Mijn vervangend product is defect, heb ik hier nog garantie op?

Je hebt alleen garantie op een vervangend product als dit binnen de originele garantietermijn valt. De garantie gaat dus niet opnieuw in wanneer een product wordt vervangen. De garantieperiode van het originele product is dus leidend. Is dit niet het

Hoe lang duurt het voordat mijn garantieaanvraag in behandeling wordt genomen?

Na ontvangst van het garantieformulier krijg je van ons binnen 24 uur een reactie. Vaak kunnen we op basis van de meegestuurde foto’s goed beoordelen wat er aan de hand is en je direct een oplossing aanbieden. Lukt dit niet, dan zullen we je vragen o

Het invullen van het garantieformulier lukt niet. Wat moet ik doen?

Om het garantieformulier te kunnen invullen moet je eerst het ordernummer invoeren dat je van ons hebt ontvangen bij de aankoop van je product. Nadat je dit nummer hebt ingevoerd, verschijnt het formulier. Mocht je het product niet bij ons hebben gek

Wie betaalt de verzendkosten als BHPPY mij vraagt om mijn koffer op te sturen voor een beoordeling?

De kosten voor het retour sturen van een product vergoeden wij. Dit doen we doormiddel van jou een gratis verzendlabel te mailen. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Mijn koffer is tijdens mijn busreis beschadigd. Wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk heel vervelend. Dit is wat je nu moet doen. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Mijn koffer is beschadigd tijdens of na de reis. Wat nu?

Schade die veroorzaakt wordt tijdens je reis – bijvoorbeeld op de luchthaven van vertrek of aankomst- is helaas niet gedekt door onze garantie. Wanneer je schade aan je koffer constateert tijdens de reis, meld dit dan meteen bij maatschappij waarmee