BHPPY logo
BHPPY logo

Alle artikelen

Bestellen

Hoe bestel ik iets bij jullie?

Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Kan ik meerdere kortingscodes gebruiken voor één bestelling?

Nee dit is niet mogelijk. Kortingscodes of combinatiedeals kunnen niet bij elkaar worden opgeteld. Per order kan er dus gebruik worden gemaakt van een sale aanbieding, van een combinatie deal of een kortingscode. Niet alles tegelijk. Is dit niet het

Hoe gebruik ik een kortingscode (op desktop of laptop)?

Yes! Korting! Je hebt een kortingscode ontvangen, maar hoe moet je die nu verzilveren? Heel eenvoudig. Wanneer je je gegevens invult in het winkelmandje, zie je aan de rechterzijde de mogelijkheid om een kortingscode in te vullen. Druk hierna op “toe

Hoe gebruik ik een kortingscode (op smartphone of tablet)?

Yes! Korting! Je hebt een kortingscode ontvangen, maar hoe moet je die nu verzilveren? Heel eenvoudig. Wanneer je je gegevens invult in het winkelmandje, zie je aan de bovenzijde een knop met “besteloverzicht weergeven”. Als je hier op klikt vouwt er

Hoe kan ik zien of het product op voorraad is?

In de webshop zie je of een product op voorraad is of niet. Mocht het product tijdelijk uitverkocht zijn, dan wordt dit links bovenin bij het product aangegeven. Er staat dan namelijk “Uitverkocht”. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan cont

Als ik met Klarna betaal kan ik geen DHL Servicepunt selecteren. Klopt dit?

Ja, dat klopt. Als je met Klarna betaalt is het helaas niet mogelijk om een DHL Service Point te selecteren als afleveradres. Hier kunnen wij niet veel aan doen, Klarna accepteert dit niet in verband met het voorkomen van eventuele fraude. Is dit nie

Ik heb geen betaalbevestiging ontvangen. Wat gaat er mis?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst en hebt betaald, ontvang je van ons via e-mail een order- en betaalbevestiging. Als het druk is op de digitale snelweg, kan het gebeuren dat de bevestigingsmail niet direct aankomt. Geduld is dus een schone zaak.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat gaat er mis?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons via e-mail een orderbevestiging. Als het druk is op de digitale snelweg, kan het gebeuren dat de bevestigingsmail niet direct aankomt. Geduld is dus een schone zaak. Daarnaast wil het wel eens

Zijn er risico’s verbonden aan het invullen van mijn persoonlijke gegevens tijdens het bestellen?

De gegevens die jij achter laat zijn uitsluitend bestemd voor het kunnen verwerken van je bestelling en zullen nóóit met derden worden gedeeld. Klik hier voor meer informatie over onze privacyregels. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan con

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar er ontbreken artikelen. Wat nu?

Soms kunnen we niet altijd alle bestelde artikelen op hetzelfde moment verzenden. Bijvoorbeeld omdat sommige artikelen niet op voorraad zijn. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Stap 1. Check of je bestelling in delen is