BHPPY logo
BHPPY logo

Alle artikelen

Levering

Kan ik mijn bestelling bij jullie zelf afhalen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Kan ik mijn bestelling naar een postbus laten versturen?

Nee, helaas is dat niet mogelijk. We kunnen je bestelling alleen op een fysiek woon- of werkadres laten bezorgen of bij een DHL Servicepunt. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Kan ik mijn bestelling bij een DHL Servicepunt ophalen?

Ja, dat kan. Kies dan als verzendwijze de optie “DHL – Servicepunt Levering”. Je moet wel eerst je bestelling volledig afronden voordat je het gewenste DHL Servicepunt kunt kiezen. Na betaling krijg je een overzicht van de dichtstbijzijnde servicepun

Kan ik zelf bepalen wanneer DHL bij mij langs komt?

In principe wordt elke bestelling die voor 17:00 uur geplaatst en afgerekend is, de volgende dag afgeleverd binnen Nederland en België (voor een volledig overzicht over de levertijden per land klik hier: https://www.dhlparcel.nl/sites/default/files/c

Kan ik het afleveradres nog aanpassen na mijn bestelling?

Op het moment dat wij je bestelling aan DHL overgedragen, ontvang je een verzendbevestiging met track & trace code(s). Vanaf dat moment is het niet meer mogelijk om het afleveradres aan te passen. Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contac

Kan ik de aflevertijd zelf aanpassen?

Op de dag van bezorgen zal DHL een tijdsvenster van 4 uur aangeven wanneer zij langskomen. Ben je niet thuis? Geen probleem! Je ontvangt direct een kaart in de bus en ontvangt een e-mail waarbij je tot 23:59 op de dag van de afleverpoging online dire

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer je op werkdagen voor 23.00 uur bestelt, versturen we je bestelling nog dezelfde dag. Binnen Nederland en België zal deze normaal gesproken dan de volgende werkdag geleverd worden. Wanneer je op zaterdag of zondag bestelt, dan versturen we je

Mijn track & trace code werkt niet, wat moet ik doen?

Het kan tot 24 uur duren voordat de track & trace code die je van ons hebt ontvangen geactiveerd is. Als je pakket nog niet door het sorteercentrum is gegaan, is er nog geen informatie om te verstrekken. Pas wanneer je pakket is gescand en gereed sta

Ik ben niet thuis op het moment van bezorging. Wat nu?

Wanneer de eerste afleverpoging mislukt, krijg je zowel een kaartje in de bus als een e-mail van DHL waarmee je voor 23:59 uur op de dag van de afleverpoging online direct een nieuw adres of moment kan inplannen. Volg hiervoor de instructies in de e-

Waar kan ik een DHL Servicepunt vinden?

Klik hier voor een overzicht van alle DHL Service Points (https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints). Is dit niet het antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je verder.

Mijn bestelling wordt door DHL naar jullie geretourneerd

Indien jouw bestelling om welke reden dan ook naar ons magazijn wordt geretourneerd gaat een automatisch retourproces van start en krijgt je het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op jouw bankrekening. Indien je jouw bestelling opnieuw w

Mijn bestelling is incompleet

Als je meerdere producten hebt besteld is het mogelijk dat jouw bestelling uit meerdere pakketten bestaat. Als de pakketten worden verzonden ontvang je van DHL dan ook meerdere e-mails met daarin een track and trace nummer vermeld. Elk pakket heeft d